Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10
Анатолій Загравенко
Дуже шкодую, що таку мудру і патріотичну людину Президент України не взяв у свої радники. Скільки полегшення і ...
Коментарів: 7
Ник-ник
Странно как это создание вновь нашо роботу. Лилиана больная на всю голову, но похоже новые работодатели этого ...
Коментарів: 58
Anisha
Off-topic, but I wanted to give you a ^5 Field for your choice of House Negro of the Day. Brothaman has really and truly mucked-up. But from what I read, hed been doing it all his career. Perhaps old ...
Коментарів: 4
Bobbo
Regarding in.:adetcomrNo doubt, there can be a certain wisdom in markets, but investors have been known to pick losers that they thought were "sure things." Same with Obama. The geeks who trade ...
Коментарів: 4
Essie
si chaque famille riche &lsquo;prend en charge&rsquo; une famille pauvre et qu&rsquo;elle aide dans tous les domaines (alimentation, scolarité, soins <a href="http://hsbvtqfhrd.com"&g t;etÃ3&82#0;)dc©jà</a> ...
Коментарів: 4
Lavigne
Intrinsicly expedite strategic alignments for high-payoff information. Holisticly facilitate highly efficient funaeionclitits vis-a-vis stand-alone products. Credibly expedite transparent methodologies ...
Коментарів: 4
Валерій Степаненко
Сьогодні Ді Капріо отримав за цю роль "Золотого Глобуса"...
Коментарів: 1
если у вас нету жопы
значит у вас жопы нет
Коментарів: 1

Архів


Уряд України визнав, що порушив свободу слова

Олеся Кравчук, 14.07.2012 23:21

5000 євро морального відшкодування отримає видавець газети «ДС-Експрес» у місті Суми «Торговий дім Петро і Павло». Інтереси заявника в Європейському суді представляла адвокат, медіа-юрист «Інституту розвитку регіональної преси» Людмила Панкратова.

-       Справи, які потрапляють в Європейський суд з України і потребують вирішення, чи була порушена  стаття 10 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, - здебільшого є інформаційними матеріалами про політиків та опубліковані  під час виборів, - каже пані Панкратова. - Так трапилося і у цьому випадку.

Cумська газета «ДС-Експрес», проаналізувавши діяльність кандидатів на посаду міського голови під час виборів у 2005 році у статті «Город взят», посилалася на чутки, але не мала підтвердження своєї інформації , що стосувалася кандидата на посаду мера Олександра Андронова. Мовляв, за свою відставку у 2003 році він взяв винагороду від «донецьких». Пан Андронов ситуацію коментувати відмовлявся. Зрештою суд стягнув 2500 гривень моральної шкоди на користь політика з видавця газети «ДС-Експрес». Це рішення адвокат «ІРРП» оскаржувала в апеляційному та Верховному судах, а згодом і у Європейському Суді з прав людини у Страсбурзі.

- Питання суспільного інтересу можуть базуватися на чутках і можуть бути оприлюдненими навіть тоді, коли у журналіста немає  переконливих доказів, але існує підтвердження того, що чутки є і журналіст намагався отримати коментар політика, - стверджує Людмила Панкратова.

Зрештою уряд України запропонував мирову угоду, яка передбачала виплату «Торговому дому «Петро і Павло» 2625 гривень матеріальної шкоди та 5000 євро моральної шкоди. Та видавець і його адвокат вимагали, аби уряд також визнав порушення ст. 10 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод. Уряд України таки визнав, що ці порушення мали місце. 


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Незалежний журналіст, магістр наук з професійних медіа та медіа менеджменту (США)


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS